5. Ochrana spotřebitele

Spotřebitelské poradenství

Informování občanů o právech a povinnostech při nákupu zboží a služeb, poskytování poradenství v oblasti spotřebitelské problematiky - zejména problematiky reklamací a vymáhání spotřebitelských práv a posílení informovanosti občanů v oblasti tématiky předváděcích zájezdů a předlužování občanů prostřednictvím spotřebitelských úvěrů.

Seznam poraden naleznete zde: www.obcanskeporadny.cz/spotrebitelske-poradenstvi

Sdružení obrany spotřebitelů - reklamace výrobků, služeb - více na www.asociace-sos.cz

Pomoc v regionu

V Ostravě najdete Sdružení obrany spotřebitelů v ulici Střelniční 8, tel.: 596 111 252, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , www.sos-msk.cz

V Přerově najdete pomoc v ulici Kramářova č. 23, a to každou čtvrtou středu v měsíci od 13.00 do 17.00 hod., informace tel.: 596 111 252, 725 103 567.

V případě potřeby poradenství mimo poradní dny volejte Po – Pá v době od 9.00 do 17.00 hod. na tel.: 608 722 582.

ČOI - Poradenská služba pracovníků ČOI funguje každý první čtvrtek v měsíci od 12 do 15 hodin na Živnostenském úřadě v Přerově

Telekomunikace a pošty

U stížností na služby telekomunikací a pošty se obracejte na Český telekomunikační úřad www.ctu.cz, telefon: 224 004 111

Teplo, elektřina, plyn

V případě dodávek tepla, elektřiny a plynu na Energetický regulační úřad - www.eru.cz, telefon: 564 578 666